Spørgsmål og svar fra TDC Fiber

Nu er det endelig lykkedes os at få nogle svar fra TDC Fiber, på følgende

Er regninger opdelt i tlf. – Internet – osv. (mener det vil være sådan – dog ikke sikker)?
Ja.

Hvornår vil installation foregå? – Flere skal opsige nuværende abonnement!

Når entreprenøren er færdig og klar melder projektet, sendes alle bestillingerne igennem systemet. I vil herefter modtage en leveringsdato. Hvis den ikke passer med opsigelse af eksisterende aftale ringes ind og vi rykker levering af TDC Fiber. 

 Hvad er maksimal afstand fra boks til primært TV?

40 m netværkskabling er med i oprettelsen. Pris pr. ekstra m: 50 kr.

 Hvis nogen har firma telefon, kan de så forblive på de gamle kobberledninger?

Alle er blevet spurgt samt informeret om at de overgår til ip telefon. Minus vedkommende der har en alarm linje. 

En har spurgt på at koble abonnement her og i sommerhus sammen – kan det lade sig gøre?

– Mangler retur melding fra TDC. Undersøger og vender tilbage (ikke sikker på at tdc systemerne kan). 

 
Når vores beboere ringer er dem, der svarer ikke informeret omkring projektet og flere er henvist til at kontakte “formanden”. Jeg kan af gode grunde ikke svare på spørgsmålene. Hvem skal der ringes til?

Bed dem ringe til Jesper Hansen på 21146464 og læg en kort besked.

Dette indlæg blev udgivet i Fibernet, Generalforsamling og tagget , . Bogmærk permalinket.